Fan...

Någor jag verkligen hatar är när någon säger `vi måste prata´. Då vet man liksom att inget gott kommer ur det. Fick ett sms för typ en timme sedan där det stod `Jag kommer om ca 1 timme´. När jag undrade varför så fick jag till svar: `vi måste prata´. När denne någon dessutom är en pojke så VET jag att det inte kommer att sluta bra. Han lär ju knappast komma hit och meddela att han bestämt sig för att efterskänka sin lön till mig för all framtid. Nej, något lurt är det. Helt klart.
Det värsta är att jag inte kan fantisera ihop vad det kan handla om heller. Det är en person som jag inte träffat på typ 2 månader, och under den tiden har vi inte haft mycket kontakt alls. Så jag kan inte begripa vad pojken vill. Har iallafall förberett mig på att han kommer att komma med något idiotiskt. Det brukar ju vara det när det handlar om pojkar...


Har spenderat merparten av dagen i kidsens sällskap. Har klippt Ellie och fått pussar. Fick dessutom höra några gånger att dom både tycker om och älskar mig. Så nu är jag varm i hjärtat och själen. Det är grejern det.

Imorgon är det återigen jobb. Känns knepigt att helt plötsligt jobba igen. Ska ju inte alls befinna mig där egentligen, utan i en båt.
Hade jag befunnit mig i en båt hade jag dessutom sluppit det som komma skall.

Nåja, bara att tjuren vid hornen och låsa upp dörren antar jag.

På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0