Genomflöde

Klockan är alldeles för tidigt, hel fel dag. Vill inte alls gå och jobba idag. Vädret är alldeles för fint, så där lagom för utomhusaktiviteter.Typ leka eller åka MC.
Men nej, jag ska gå och jobba. Från morgon till kväll ska jag jobba både idag och imorgon. Det är fan inte okej.

Är nog mer död än levande idag, och värre lär det bli.
Suttit/legat beredd med bb-väskan i högsta hugg hela natten. Blev ett fullständigt nervvrak igår när Malin gjorde mig uppmärksam på att någon i henne gjorde henne uppmärksam. En jäkla tur att jag inte var ensam. Fasiken så nervös jag blev.
Men det var falskt alarm. Och tur var nog det. Tror jag kan behöva några skrämselskott för att bli riktigt redo. Några toppar av nervvrakeriet så att jag sedan kan behålla lugnet.

Ska klä mig och kleta på lite smink så att jag kan he ut mig bland folk utan att se ut som en levande död.

Hoppas ni får möjlighet att glänsa i solen idag. Gläns lite åt mig med vettja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0