Insomnia deluxe

Sitter nu här mitt i natten och är fortfarande klarvaken.
Har kämpat med specialarbetet mer eller mindre hela dagen och halva natten. Är fullständigt slut i huvudet, och alla liter med kaffe har skapat en krypande känsla i kroppen.
Men arbetet är nästan klart nu, bara korrekturläsning och psykologutlåtande kvar som jag får imorgon. Känner mig nöjd med det jag åstadkommit, och förhoppningsvis så blir även förståsigpåarna nöjda.

Borde verkligen sova nu. Ska iväg imorgonbitti för att kika på tapeter och fortsätta drömma om huset. Jag blir nämlingen förflyttad från innersta centrum till yttersta skogen inom en snar framtid.
Så imorgon blir det uppsägning av lägenheten, val av tapeter och färg och förmodligen än mer planerande. Jag längtar som en barn till julafton. Det ska bli sjukt roligt!
Så om någon av er vet av någon som är i behov av en boplats på 63 kvm mitt i centrum så hojta gärna till. Ok?

Nej, nu börjar myrorna i kroppen somna, så nu blir det marsch i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0