Lala-land

Ja, jag befinner mig faktiskt lite i lala-land för tillfället. Känns rätt gött faktiskt, för att citera Smala Sussie.

Är hemmavid en snabbis med ex-maken i släptåg. Jag dricker kaffe, han dricker juice. Gud vilken bebis han är ibland alltså.
Appropå bebisar. Jag saknar min brandman lite. Har ju ingen som peppar skiten ur mig på sitt privata gym. Ingen som drar mig runt sjöar i hastigt tempo och sedan erbjuder rump-massage. Nej, inget sånt nå mer nu. Dynga.
Ska ta itu med gymmandet med Jenny istället. Snart. Hoppas jag..

Måste nog kanske ta och packa ihop datorn och byta om. Ska nämligen upp på ettan till La Familia och käka middag. Pussa en massa på Sigge och Ellie och så där...

Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0