Morning!

Vaknade okristligt tidigt idag, trots att jag var hos Peter halva natten. Kan väl inte påstå att jag känner mig pigg, men det ska nog bli bra ändå.
Tåget går om en timme, och innan det ska jag ut i ovädret och knata ner på resecentrum med massa packning. Oj, vilken tur jag har.

Intresset på min lägenhet verkar vara ganska stort, så jag lär inte få några problem vad gäller flytt. Kommer nog att kunna flytta i princip när som helst.
Känns otroligt spännande att flytta. Ser fram emot det väldigt mycket. Få inreda, tapetsera och måla, göra fint och kommer till rätta.

Kan någon av er svara på en fråga? Ni vet facebook, där finns det tydligen en funktion där man kan prenumerera på någons statusuppdateringar eller något sådant. Vad innebär det? Kommer mitt flöde upp då när jag skriver något?
Och om det nu är så, varför vill man det?
Det enda logiska jag kan komma på är att man vill snoka, för så intressant är jag inte att någon skulle vilja läsa om vad jag har för mig. Jag är ju ingen Gardell direkt.
Men jag blev faktiskt lite ledsen och upprörd när jag såg i aviseringen att XX prenumererar på mig. Min sida är fullständigt öppen för alla tror jag, så varför gör man så?

Oj, måste visst kleta på lite make innan jag beger mig ut i ovädret. Känns ju logiskt och bra. Smeta på så mycket vattenlösligt som det bara möjligt är innan jag går ut i nederbörden.
Så får det bli.

Ha nu det fantastisk tills vi ses igen.
Åter på onsdag.

Glory!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0