Vattenfallsfiskar

Har haft min dator hos doktor Janne, så nu mår den bra. 200-nånting virus hittades och togs bort. Jävla porr...

Men nu är jag tillbaka på banan igen. Eller inte så jävla mycket på banan egentligen. Är jäkligt ur balans just nu efter helgens utflykt.
Åkte till Umeå igår och fick mig en mental käftsmäll. Blast from the past som hette duga. Blev tvungen att omvärdera min syn på mig själv och inse att jag inte är så stark som jag trott. Förstått att saker inte alltid är vad dom ser ut att vara.
Fick en ytterst personlig lektion i hur otroligt mycket en människa kan förtränga, och hur djupt det kan sitta. Hur blotta synen av en människa kan få benen att vilja vika sig av rädsla och magen att vända sig ut och in.
Har nu bearbetning, acceptans och förlåtelse att arbeta med framför mig ihop med personen som en gång var på väg att ta mitt liv, medvetet skadat mig och utsatt mig för livsfara.
Lär bli sjukt jobbigt, men förhoppningsvis så kommer det två starka människor ur det.

Nu blir det till att umgås med älskade söstra mi.

Puss


Kommentarer
Postat av: söstra acke

Jag vet att du grejar det, stark som karl-Alfred kommer du kliva ut i stora vida världen igen. Love you!!

2012-04-15 @ 23:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0