Couldn´t stay away...

Min hjärna är överhettad, och det är ett ganska allvarligt tillstånd för en sådant högutvecklat organ som mitt. Oron börjar infinna sig nu, oron över att min älskade hjärna ska nå nya nivåer. Vilket isåfall innebär att den hamnar i nivå med gemene man.
Oh dear vilket mörker. Det vill vi ju gärna undvika, så därför sitter jag nu här.
Ni vet alla dessa bloggar som man läser men ändå inte vill? Bloggar skrivna av män och kvinnor, flickor och pojkar, som helt naturligt är provokativa? Bloggar som läses med ett visst illamående och ju fler ord som läses, desto mer hat utvecklas mot författaren?
Så ska inte den här bli. Timid, lugn och respektfull ska vara mina ledord. Jag ska skriva om det underbara och fantastiska i vår värld, som en hyllning i etern.
Just nu sitter jag med Eric Saade sjungandes i bakgrunden på repeat, och så kommer det att vara varje gång för att komma i mood.
ÄLSKA Eric Saade, myz, wt och kaffedrinkar. ÄLSKA osäkerhet, upprepade misstag och ältande.

Ska skriva om saker jag ÄLSKAR.

På återseende...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0