Negerkuk med strössel

Häromdagen undrade en `vän´ vad jag menade med wt. Vet inte om jag hade sagt det i något sammanhang eller om jag skrivit om det, men han undrade vad det är. White trash. Hur svårt kan det vara? Mailade wikipedias förklaring till honom och även en länk där man kunde kolla om man själv är wt. Råkade väl även lägga till några egna reflektioner och åsikter.
Vet inte om karln blev stött, för han lät lite sur när han konstaterade att några av kriterierna stämmer in på honom. Ja det är ju jävligt synd för dig, men varför berätta? Jag bryr mig inte om vad det var som stämde in, men byt namn på ungen eller lasra bort tribalen om det stör. Jag skiter i vilket.
Jag tror att det finns lite olika tolkningar på det här med vitt skräp. För mig är en kvinna slödder om hon t.ex är bidragstagare utan utbildning och sociala färdigheter, men ändå har råd att operera pattarna, trots att problemet helt uppenbart sitter i hjärnan. Har hon dessutom extensions, flera ungar (inte sällan med sk wt-namn), svanktatuering med tribalmönster, navelpiercing och dummare än tåget så är det en done deal liksom.
Männen däremot försöker inte ens göra sig till. Träskor, sjukt stora prillor under läppan, skitiga jeans och flanellskjorta. Gärna med en jeansväst prydd med en liten sydstatsflagga eller liknande. Identifierar sig med raggar-kulturen och lyssnar på Eddie Meduza.
Men jag vet inte. Jag sätter ju inga regler. Det är ju bara min tolkning. Och många andras med förstås, men nu talar jag enbart för mig själv.
White trash-typer ser dessutom ut att lukta pulla/fläns. Och gör oftast det med.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia



"White trash-typer ser dessutom ut att lukta pulla/fläns. Och gör oftast det med. "



Hahahaha, Jag älskar ditt sätt att se på saker och ting, och jag kan inte annat än hålla med dig angående Wt!:D

2012-02-28 @ 15:40:00
URL: http://sofiag.bloggo.nu
Postat av: Jenny

Hallå!

Kan du inte dela med dig av länken alternativt göra ett eget litet test??? Kunde vara intressant

2012-03-04 @ 17:13:33
URL: http://livetpaenkant.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag som tänker mig WT-män som slemmiga typer från Östermalm med slickat hår som tror de är Guds gåva till kvinnan.

2012-03-04 @ 17:16:07
URL: http://livetpaenkant.blogg.se/
Postat av: lindah

Sök wt på Wikipedia. Där finns länkar...

2012-03-09 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0