Update june 2012

Oj vad jag inte har haft tid med detta. Det händer så väldigt mycket bra just nu, så jag måste hela tiden prioritera och planera mina dagar.
Men nu sitter jag här och väntar på att bli serverad lunch av pojken. Han tillagar laxburgare. Det är ju fan som en dröm. Igår efter jobbet blev jag serverad en enorm milkshake. Wonderbar. Kan ju mycket väl hända att detta visar sig vara en keeper...

Vad fasiken har mer hänt?
Har ju blivit klar med skolan, fixat i huset och träffat pojke.

Att skolan är slut sörjer jag som fan. Känns ju lite sådär att det bara är över. Trodde väl i ärlighetens namn att jag inte skulle fixa de med tanke på allt som varit, men det gjorde jag. Saker och ting har gått så sjukt snabbt att jag knappt har hunnit med emellanåt. Då har jag haft min finaste Jenny där som plockat ner mig och sett till att jag överlevt och levt. Henne har jag att tacka för så sjukt mycket. Hon är min räddare. No doubt about it.
Hade jag inte haft henne vid min sida så hade det varit så otroligt mycket det senaste halvåret som jag inte skulle ha fixat. Hon har stått där med lösningar och verktyg utan att ifrågasätta och sätta press. Hon har förstått utan att fråga när jag inte klarat krav och press.
Hon är helt enkelt kärlek rakt igenom.

Huset går väl lite sådär. Har ju som sagt haft lite mycket, men vi har hunnit med ganska mycket ändå måste jag säga. Nu ser vi fram emot att allt blir klart så vi kan flytta in och bara njuta...

Och den där pojken ja. Där har jag väl Ida att tacka. Så sjukt hur allt kan bli ändå. Men jag gillar det och njuter för fullt.
Känner mig lite som en tonåring efter att ha sett twilight på bio för första gången. Hormonstinn alltså.

Ska nog gå och kika nu hur det går med maten.

Punktum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0