Psykotisk marskatt

Har en tvättäkta skitdag idag. Huvudvärken vägrar verkligen att släppa i mer än typ trettio minuter. Känner mig rätt säker på att det beror på växtvärk. Min hjärna verkar återbildas just nu efter en långperiod av nedbrytning, så den växer ju. Kraniet hänger inte riktigt med en den varpfart min hjärna växer.

Örnsköldsvik blir förresten bara bättre och bättre har jag hört. Någorlunda tillförlitliga källor rapporterar om export av rang. Och det gott folk, det gör mig überhappy!

Hade en plan med detta inlägg, men jag får pojkbesök om en stund. Dan kommer och ska se mello med mig. Eller jag ska iaf titta, vad han ska göra är hans problem...

Goder afton på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0