DeLuxe

Ni vet det där med träningen som jag skröt om. Att jag skulle sätta igång igen eftersom jag gått upp lite efter sjukdomen. Jo tjena. Det gick ju över. Och det i kombination med alltför mycket chips har resulterat i en viktökning. Har inte vågat ställa mig på vågen än, men det räcker gott och väl att känna att jeansen inte riktigt sitter som dom gjorde. Dynghål.
Men imorgon intar vi gymet. Jag och Jenny ska kämpa tillsammans, och jag ska undvika att äta alltför mycket chips.

Tänkte att jag skulle testa min kondition idag. Har ju trots allt inte sprungit så väldigt många metrar på väldigt lång tid. Det gick ju sådär måste jag medge.
30 min terrän och 4*400 m på bana. Och då ville jag avlida efteråt.

Men shit vad tvärtrött jag blev. En nattrök på det här så blir det sängen sedan.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0