Misantropi

Ja, idag är en sådan dag. En dag då misantropen kommer fram i mig och visar sig från sin bästa sida. Kan inte se några som helst möjligheter till att det kommer att komma något gott ur denna dag.
Började morgonen, tidigt som fan, med att tappa ner nästan två kilo strösocker på golvet i köket. Lycka.
Minuten efter bryter jag min nagel. Lycka.
Kaffet smakar inte alls så gott som det var tänkt. Lycka.
Har en tvättäkta bad-hair-day. Lycka.

Vill och behöver egentligen bara krypa under sängen och gråta hela dagen. Men jag kommer inte in under sängen. Knappt att jag kommer in med dammsugaren där, så det är väl lika bra att gå till jobbet antar jag.

Ska ta och bege mig ut på en kort löptur nu innan det är dags för jobb.
Be för att jag ramlar och bryter något.

Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0