VM i snorhjärna

Oj vad jag är tacksam över att jag är full av pollensnor. Älskar det verkligen. Ska väl egentligen inte klaga eftersom detta faktiskt är första året som det känns ordentligt. Har haft nån liten tönt-känning några år tidigare, men inte så här.
Ska iallafall in på apoteket innan jobbet och shoppa lös på anti-pollen preparat. Något som ger en tunn hinna runt hela min kropp så att jag inte kan känna av pollen.

Den här veckan händer inte mycket. Var ledig i tisdags och igår, resten av veckan jobbar jag.
Ska ha en tillfällig sambo i helgen. Terry kommer och ska spendera helgen på  min soffa. Så trevligt så. Lite film, sällskap och någon som är här när jag kommer hem. Inte så jäkla dumt måste jag medge.

Har inte träffat M något alls denna vecka eftersom han varit sjuk. Känns surt. Inte kul alls. Men nästa vecka ska det tas igen. Är ledig i fyra dagar i slutet av nästa vecka, och då jäklar. Ska snoosa och gosa så att jag blir nöjd en stund. Dessutom kommer ju Markus upp från hufvudstaden nästa lördag, och det ska vi tydligen fira med ett litet kalas.

Men nästa vecka händer något som förmodligen kommer att slå det mesta i mitt långa liv. På måndag ska nämligen Baby Veto vräkas. Är så nervös och förväntansfull att jag skulle kunna kräkas.
Igångsättning på måndag om det inte händer något oförutsett i helgen. Vet inte vad som är bäst för min del. Att veta exakt när det ska ske, eller bli väckt på lördagnatt av ett telefonsamtal och bara bege sig?
Hur som helst så känns det otroligt underbart. Vet inte riktigt hur jag ska kunna återgälda detta. Jag är redan nu evigt tacksam och så jävla stolt över att jag ska få vara med.
Även om det slutar med att jag inte kommer att kunna infinna mig av någon anledning, så är jag ändå otroligt glad. Och nöjd.
Så jävla häftigt!

Måste nog ta mig till duschen nu och börja göra mig redo. Måste nog göra en snabbvända ner på ICA också och köpa cigg. Känns inte okej att vara utan så här på morgonen. Kaffet smakar helt enkelt inte lika gott.

Ha en fin dag hörrni!


Detta är pollen från Ragweed. Är inte helt säker, men vill minnas att Ragweed är engelska för Malört. Hur som helst så är det inte svårt att förstå hur hjärnan kan bli full av snor av skiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0